Wil je jouw ervaring en expertise in leidinggeven en communicatie inzetten voor de stad? Je stuurt een team van 8 projectmanagers aan die jaarlijks een honderdtal grote en kleine campagnes in goede banen leiden.
Een boeiende en afwisselende job, een groep toffe collega’s en een open, collegiale sfeer.
Wat doe je?
$ads={1}
Je bent leidinggevende van een team van 8 communicatiemedewerkers die verschillende soorten marketing- en communicatieprojecten van A tot Z opvolgen.
Je werkt binnen het grotere clusterteam Creatie (ongeveer 28 medewerkers). Naast jouw team bestaat deze uit drie andere teams die elk een eigen expertise hebben: concept, content, opmaak. Jouw team verzorgt de operationele planning van team concept en opmaak. Je stuurt dit dagelijks bij.
Je volgt elk project van op de zijlijn en bent voor je team een sparringpartner bij obstakels.
Je werkt samen met de marketingmanagers aan de scherpstelling van briefings en bespreekt de intake in je team.
Je bent een aanspreekpunt voor de teams binnen de Marketing en Communicatie afdeling van de stad als zij met vragen zitten over projectrealisatie en geeft hen gericht advies.
Je bent een aanspreekpunt voor externe partners zoals mediabureaus, regies, freelancers en communicatiebureaus. Je bent mee verantwoordelijk voor de raamcontracten en samenwerkingsafspraken met deze partners.
Je beheert mee de strategische planningscyclus voor marketing en communicatie (inzet van mensen, budget en strategische communicatiekanalen), het beschikbare campagnebudget van Marketing en Communicatie en informeert de directeur over de stand van zaken op tweewekelijkse basis.
Je zoekt proactief naar manieren om communicatieboodschappen beter bij onze doelgroepen te krijgen.
Wat verwachten we van je?
Je hebt ervaring in communicatie of marketing.
Kennis over digitale marketing is een pluspunt.
Je hebt bij voorkeur ervaring in leidinggeven, of in het coachen van medewerkers. Je pakt problemen diplomatisch aan.
Je bent een echte teamspeler en werkt constructief samen met diverse profielen.
Je bent sterk in organiseren en plannen en stelt je steeds flexibel op.
Je signaleert op tijd problemen, zoekt proactief naar oplossingen en onderneemt actie. Je aanvaardt, en staat achter, genomen beslissingen.
Je blijft rustig en gaat vlot om met deadlines, ook bij verhoogde werkdruk. Je kent en stelt ook je grenzen.
Je hebt een hart voor de stad en wil gedreven werken aan de communicatiedoelstellingen die gedefinieerd zijn.
Je herkent je in de waarden van de stad. Je wil je inzetten voor een beter Antwerpen.
Voorwaarden
Je bent medewerker van de groep Antwerpen en voldoet aan de mobiliteitsvoorwaarden. Dat betekent onder andere dat je minstens 1 jaar op niveau A1-3 werkt en een positieve evaluatie hebt gekregen op dat niveau.
Of je bent al geslaagd voor een selectie en staat op de werfreserve voor consulent/afdelingschef (A1-3).
Je slaagt of bent geslaagd voor een leidinggevend rollenspel.
Wat bieden we je?
Je start bij Ondernemen en Stadsmarketing in Den Bell (Francis Wellesplein 1, 2018 Antwerpen) als afdelingschef (A1-3) met een contract van onbepaalde duur.
Je loonpakket kan je berekenen met de loonsimulator. Gebruik daarvoor je officiële functietitel: afdelingschef (A1-3).
Medewerkers van de groep Antwerpen maken kans op een ontwikkeltraject om leidinggevende te worden.
Solliciteer nu
Kandidaten maken kans op een gesprek met leidinggevende en recruiter (op basis van cv, relevante ervaring, vakkennis en motivatie).
Solliciteer ten laatste op 16 juli 2023. De gesprekken vinden plaats op 20 juli 2023.
Als er veel kandidaten solliciteren voor deze vacature, bepalen we op basis van je cv en motivatie of we je uitnodigen voor een gesprek.
Als je correct hebt gesolliciteerd, krijg je meteen een automatische bevestiging in je mailbox.
Heb je nog vragen?
Mail naar afdelingschef@antwerpen.be of bel ons gerust even op:
vragen over de selectieprocedure: Annick Bontenakel – dossierbeheerder – 0470 56 38 80
vragen over de vacature: Nadine Vereycken – recruiter – 0491 62 30 57